Wycisk o Poranku

Autorskie zajęcia oparte na podstawach treningu funkcjonalnego i obwodowego, których celem jest wzmocnienie całego ciała i spalanie tkanki tłuszczowej. Zapraszamy osoby zarówno początkujące jak i zaawansowane - obciążenia treningowe dobieramy indywidualnie do każdego uczestnika zajęć.

Wycisk o poranku prowadzi Partycja Lorenc, Mistrzyni Polski Juniorek w judo, wieloletnia reprezentantka kraju w kadrze Seniorek. Ukończyła studia magisterskie na kierunku Turystyka i Rekreacja, kursy Dietetyki I i II stopnia i Trenera personalnego. 

poniedziałek i środa 7.30-8.30, wtorek i czwartek 6.30-7.30

FITNESS dla KOBIET

Te zajęcia stworzyliśmy specjalnie dla Mam, które chciały poćwiczyć w czasie oczekiwania na koniec zajęć swoich dzieci - ale oczywiście zapraszamy wszystkie chętne Panie. Zajęcia odbywają w swobodnej, przyjaznej atmosferze - nie jest wymagana nadzwyczajna kondycja ani specjalistyczne stroje ;) Koniecznie trzeba mieć tylko dobry humor i lubić dynamiczne ćwiczenia przy muzyce.

  • poniedziałek i środa, godz. 19.00 - 19.50

Zajęcia prowadzi Monika Błachnio, instruktorka nowoczesnych form rekreacji ruchowej.

FizjoFit

Znajdziecie tutaj wszystko co najlepsze ze standardowych zajęć Zdrowy Kręgosłup i pilates. Pod fachowym okiem ustabilizujecie cały korpus wykonując ćwiczenia równomiernie wzmacniające i rozciągające mięśnie grzbietu i brzucha. Biorąc udział w zajęciach będziecie na dobrej drodze do osiągnięcia prostej sylwetki, płaskiego brzucha i nigdy nie bolących pleców.

  • wtorki i czwartki, godz. 20.30-21.20

Zajęcia prowadzi Kinga Janiga, instruktorka fitnessu, specjalizująca się zajęciach typu body mind, pilatess, streching czy zdrowy kręgosłup.

Trening zdrowotny dla Seniorów

Trening ogólnorozwojowy o umiarkowanej intensywności, nastawiony na poprawę ogólnej sprawności organizmu , zmniejszenie dolegliwości bólowych oraz działanie prewencyjne.

Poniedziałki i środy, godz. 9.00-9.50

judo

 Trenowaliście już z nami? Trenowaliście dawno temu? A może jeszcze nigdy nie trenowaliście judo, ale zawsze o tym marzyliście?

Zapraszamy do grupy judo dla dorosłych. Na spokojnie, ale ambitnie, w dobrej atmosferze, pod okiem trenerki, która wesprze każdego uczestnika niezależnie od stopnia jego zaawansowania. 

Poniedziałki i środy, godz. 21.15-22.15

BJJ (Brazylijskie Jiu-jitsu)

Znudziły Ci się zajęcia fitness, siłownia nie jest dla Ciebie, marzyłaś o karierze w sportach walki? Wydaje Ci się, że jest za późno żeby spróbować czegoś nowego? Zapraszamy na treningi brazylijskiego jiujitsu. Z nami pokonasz swoje słabości, wzmocnisz dusze i ciało, poczujesz nutkę rywalizacji, nauczysz się skuteczniej bronić... Kto wie może wybierzesz się na zawody? BJJ doskonale poprawi motorykę, gibkość i logiczne myślenie. W przeciwieństwie do innych sportów walki nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu ponieważ treningi prowadzone są w dwóch formułach GI (kimona) i NO-Gi (bez kimon - zwykły strój sportowy). Brazylijskie jiu-jitsu (BJJ) przez wielu uznawane jest za najskuteczniejszą technikę walki wręcz bez użycia broni. Mimo że nie stosuje się w niej bezpośrednich ciosów, (obecne natomiast są dźwignie na ręce, nogi, duszenia) bardzo dobrze sprawdza się w obezwładnianiu przeciwnika. Nazwa dyscypliny pochodzi od jiu-jitsu, czyli tradycyjnej japońskiej sztuki walki. Współcześnie jest to jedna z najbardziej rozpowszechnionych sztuk walki, która swoją popularność zawdzięcza MMA. Zawodnicy MMA najbardziej cenią sobie właśnie BJJ, ponieważ wykazuje bardzo dobrą skuteczność w dominacji nad przeciwnikiem.

poniedziałki i środy godz. 20.15-21.15, sobota godz. 12.30-13.30

Aikido

Aikido jest to japońska sztuka walki - samoobrony, polegająca na wykorzystywaniu siły przeciwnika. Dzięki swojej specyfice aikido może ćwiczyć każdy, niezależnie od wieku :) W aikido nie ma konfrontacji ani walk, ataku uczymy się tylko po to aby móc prawidłowo wykonać technikę samoobrony. Techniki aikido pokazują, że walka jako taka nie ma sensu i nie rozwiązuje konfliktu, dlatego tak ważne jest odnalezienie równowagi emocjonalnej i harmonii wewnętrznej, co pozwoli być pewnymi siebie, silnymi ludźmi. Stara maksyma budo głosi: prawdziwe zwycięstwo odniesiesz nie wtedy, kiedy pokonasz wroga, lecz kiedy zdobędziesz jego szacunek.

 Podczas zajęć Aikido uczestnik:

- uczy się technik aikido

- uczy się bezpiecznego padania (przewracania)

- zdobywa ogólny rozwój fizyczny

- uczy się koncentracji i skupienia

- ćwiczy integrację sensoryczną - aktywizuje obie półkule podczas wykonywanych ćwiczeń/technik, uczą one kontroli nad ciałem i umysłem, niezależnej pracy różnych partii ciała

- rozwija koordynację ruchową 

- uczy się dyscypliny

- uczy się współpracy z drugim ćwiczącym oraz pracy w grupie 

- uczy się szacunku do drugiej osoby i dbania o jej i swoje bezpieczeństwo

- zdobywa nawyki utrzymywania prawidłowej postawy ciała

 Treningi sztuk walki uczą również dążenia do samodoskonalenia, przełamywania własnych lęków, ograniczeń i słabości. Wzmacniają poczucie własnej wartości.

W dzisiejszych czasach kiedy większość z nas żyje w ciągłym pośpiechu i stresie trening aikido pozwoli na relaks, uspokojenie myśli i zajrzenie w siebie. Ponieważ aikido to droga, dążymy cały czas do samodoskonalenia, uczymy się pracy nad sobą, aby stawać się coraz lepszym w tym co robimy na treningu i w tym co robimy na co dzień – AI KI DO – „droga do harmonii wewnętrznej".

 

Grupa dla dorosłych: wtorki i czwartki, godz. 20.00-21.00

Prowadzący to trenerzy Klubu Aikido Usagi

Norbert Śmigielski sensei 3 Dan, uczeń shihan’a Jacka Wysockiego 8 dan

Karolina Śmigielska sensei 3 Dan, uczennica Marcina Velinov sensei 6 dan

Treningi INDYWIDUALNE

W klubie można korzystać z oferty treningów indywidualnych, których terminy ustalane są osobno dla każdego klienta. Oferujemy kilka rodzajów treningów: kondycyjny, spalający tkankę tłuszczową, wzmacniający.

Treningi prowadzą następujący trenerzy:

  • Monika Błachnio - instruktorka fitness
  • Patrycja Lorenc - trener judo, instruktor akrobatyki, trener personalny
  • Krzysztof Hubicki - instruktor BreakDance, akrobatyki