FITNESS dla KOBIET

Te zajęcia stworzyliśmy specjalnie dla Mam, które chciały poćwiczyć w czasie oczekiwania na koniec zajęć swoich dzieci - ale oczywiście zapraszamy wszystkie chętne Panie. Zajęcia odbywają w swobodnej, przyjaznej atmosferze - nie jest wymagana nadzwyczajna kondycja ani specjalistyczne stroje ;) Koniecznie trzeba mieć tylko dobry humor i lubić dynamiczne ćwiczenia przy muzyce.

  • poniedziałek i środa, godz. 19.00 - 19.50

Zajęcia prowadzi Monika Błachnio, instruktorka nowoczesnych form rekreacji ruchowej.

FizjoFit

Znajdziecie tutaj wszystko co najlepsze ze standardowych zajęć Zdrowy Kręgosłup i pilates. Pod fachowym okiem ustabilizujecie cały korpus wykonując ćwiczenia równomiernie wzmacniające i rozciągające mięśnie grzbietu i brzucha. Biorąc udział w zajęciach będziecie na dobrej drodze do osiągnięcia prostej sylwetki, płaskiego brzucha i nigdy nie bolących pleców.

  • wtorki i czwartki, godz. 20.30-21.20

Zajęcia prowadzi Kinga Janiga, instruktorka fitnessu, specjalizująca się zajęciach typu body mind, pilatess, streching czy zdrowy kręgosłup.

JUDO

 Trenowaliście już z nami? Trenowaliście dawno temu? A może jeszcze nigdy nie trenowaliście judo, ale zawsze o tym marzyliście?

Zapraszamy do grupy judo dla dorosłych. Na spokojnie, ale ambitnie, w dobrej atmosferze, pod okiem trenerki, która wesprze każdego uczestnika niezależnie od stopnia jego zaawansowania. 

Poniedziałki i środy, godz. 21.15-22.15

SPOTKANIA MEDYTACYJNE

 Podczas sesji praktykowane są 4 style ćwiczeń medytacyjnych:
– wyciszające umysł (quiet mind)
– poszerzające uważność na ciało, myśli, emocje (mindfulness)
– poprawiające koncentrację (focus)
– rozwijające właściwości serca (compassion)
Uczestnicy uczą się także technik oddechowych i pranajam wprowadzających rozluźnienie, oczyszczenie i skupienie.

 
Z praktyki medytacji płynie wiele korzyści, m.in.: poszerzamy świadomość i uważność, wyciszamy chaotyczne myśli, zmniejszamy tzw. błądzenie umysłu, koimy system nerwowy, uwalniamy napięcia, poprawiamy koncentrację, uczymy się bycia w pełni obecnym, oduczamy się automatycznych reakcji, wzmacniamy odporność na stres, uczymy się konstruktywnych metod radzenia sobie ze stresem, trudnymi emocjami i budujemy odporność psychiczną oraz emocjonalną stabilność.
 
Grupa jest otwarta dla wszystkich bez względu na stopień zaawansowania, również dla osób, które nigdy nie medytowały, a mają ochotę spróbować.
Prosimy o przyniesienie wygodnego, niekrępującego ruchów ciepłego ubrania oraz koca
 
Spotykania odbywają się w czwartki w godz. 11-12
 
Medytacje prowadzi Jagna Agnieszka Grabowska, która tak opowiada o sobie:
pomagam świadomie budować spokój, ucząc metod redukujących stres, rozluźniających napięcia w ciele, poprawiających koncentrację, wprowadzających harmonię. Pracuję z dorosłymi i młodzieżą szkolną, wykorzystując m.in. treningi relaksacyjne, pranajamy, techniki pracy z emocjami, medytacje i ćwiczenia oddechowe i mindfulness. Prowadzę sesje oddechowe, antystresowe i relaksacyjne, medytacje na sesjach indywidualnych oraz warsztatach rozwojowych. Jestem certyfikowaną instruktorką medytacji - Instruktorski Kurs Medytacji i Uważności u Macieja Wieloboba oraz kurs Mindfulness MBSR (Program Redukcji Stresu oparty na Uważności) wg J.K. Zinna.
 

Aikido

Aikido jest to japońska sztuka walki - samoobrony, polegająca na wykorzystywaniu siły przeciwnika. Dzięki swojej specyfice aikido może ćwiczyć każdy, niezależnie od wieku :) W aikido nie ma konfrontacji ani walk, ataku uczymy się tylko po to aby móc prawidłowo wykonać technikę samoobrony. Techniki aikido pokazują, że walka jako taka nie ma sensu i nie rozwiązuje konfliktu, dlatego tak ważne jest odnalezienie równowagi emocjonalnej i harmonii wewnętrznej, co pozwoli być pewnymi siebie, silnymi ludźmi. Stara maksyma budo głosi: prawdziwe zwycięstwo odniesiesz nie wtedy, kiedy pokonasz wroga, lecz kiedy zdobędziesz jego szacunek.

 Podczas zajęć Aikido uczestnik:

- uczy się technik aikido

- uczy się bezpiecznego padania (przewracania)

- zdobywa ogólny rozwój fizyczny

- uczy się koncentracji i skupienia

- ćwiczy integrację sensoryczną - aktywizuje obie półkule podczas wykonywanych ćwiczeń/technik, uczą one kontroli nad ciałem i umysłem, niezależnej pracy różnych partii ciała

- rozwija koordynację ruchową 

- uczy się dyscypliny

- uczy się współpracy z drugim ćwiczącym oraz pracy w grupie 

- uczy się szacunku do drugiej osoby i dbania o jej i swoje bezpieczeństwo

- zdobywa nawyki utrzymywania prawidłowej postawy ciała

 Treningi sztuk walki uczą również dążenia do samodoskonalenia, przełamywania własnych lęków, ograniczeń i słabości. Wzmacniają poczucie własnej wartości.

W dzisiejszych czasach kiedy większość z nas żyje w ciągłym pośpiechu i stresie trening aikido pozwoli na relaks, uspokojenie myśli i zajrzenie w siebie. Ponieważ aikido to droga, dążymy cały czas do samodoskonalenia, uczymy się pracy nad sobą, aby stawać się coraz lepszym w tym co robimy na treningu i w tym co robimy na co dzień – AI KI DO – „droga do harmonii wewnętrznej".

 

Grupa dla dorosłych: wtorki i czwartki, godz. 20.00-21.00

Prowadzący to trenerzy Klubu Aikido Usagi

Norbert Śmigielski sensei 3 Dan, uczeń shihan’a Jacka Wysockiego 8 dan

Karolina Śmigielska sensei 3 Dan, uczennica Marcina Velinov sensei 6 dan

Treningi INDYWIDUALNE

W klubie można korzystać z oferty treningów indywidualnych, których terminy ustalane są osobno dla każdego klienta. Oferujemy kilka rodzajów treningów: kondycyjny, spalający tkankę tłuszczową, wzmacniający.

Treningi prowadzą następujący trenerzy:

  • Monika Błachnio - instruktorka fitness
  • Patrycja Lorenc - trener judo, instruktor akrobatyki, trener personalny
  • Krzysztof Hubicki - instruktor BreakDance, akrobatyki