FIT PORANKI

Fit Poranki 

Rozruszanie, wzmocnienie, naładowanie pozytywną energią - to oferują Fit Poranki! Zapraszamy na poranne zajęcia o charakterze treningu interwałowego. 

poniedziałki, środy i piątki godz. 7.00-8.00

wtorki i czwartki godz. 9.00-10.00

 

FITNESS dla KOBIET

Te zajęcia stworzyliśmy specjalnie dla Mam, które chciały poćwiczyć w czasie oczekiwania na koniec zajęć swoich dzieci - ale oczywiście zapraszamy wszystkie chętne Panie. Zajęcia odbywają w swobodnej, przyjaznej atmosferze - nie jest wymagana nadzwyczajna kondycja ani specjalistyczne stroje ;) Koniecznie trzeba mieć tylko dobry humor i lubić dynamiczne ćwiczenia przy muzyce.

  • poniedziałek i środa, godz. 19.00 - 19.50

Zajęcia prowadzi Monika Błachnio, instruktorka nowoczesnych form rekreacji ruchowej.

FizjoFit

Znajdziecie tutaj wszystko co najlepsze ze standardowych zajęć Zdrowy Kręgosłup i pilates. Pod fachowym okiem ustabilizujecie cały korpus wykonując ćwiczenia równomiernie wzmacniające i rozciągające mięśnie grzbietu i brzucha. Biorąc udział w zajęciach będziecie na dobrej drodze do osiągnięcia prostej sylwetki, płaskiego brzucha i nigdy nie bolących pleców.

  • wtorki i czwartki, godz. 20.10 - 21.10. 

Grupę prowadzi Kinga Janiga, instruktorka fitnessu, specjalizująca się zajęciach typu body mind, pilatess, streching czy zdrowy kręgosłup.

 

LatinoZUMBA

Nic tak nie poprawia humoru jak gorące rytmy latino! Te zajęcia są skierowane do wszystkich, którzy lubią latynoskie despasito. I wcale nie trzeba umieć tańczyć! Lekcje są prowadzone na poziomie podstawowym i łączą różne style: salsa cubana, mambo, bachata oraz reggaeton. LatinoZumba składa się z prostego bodymovmentu oraz podstawowych kroków latino. Pozwala nabrać pewności siebie i inspiruje tanecznie, poprawia styl chodzenia. Zaczynamy od rozgrzewki, która zawiera elementy izolacji ciała (m.in. ramion, klatki, bioder), a później płynie przechodzimy do nauki krótkiego układu tanecznego solo. Kroki wprowadzane w układzie można wykorzystać wszędzie: na weselu, imprezie urodzinowej albo przy gotowaniu!

  • wtorek i czwartek, godz. 19.15 - 20.10

Zajęcia prowadzi Kinga Janiga, instruktorka fitnessu, uczestniczka licznych międzynarodowych konwencji fitnessowych i festiwali tanecznych.

JUDO z elementami Samoobrony

Zajęcia przeznaczone dla osób, które jeszcze nie trenowały judo i bardzo tego żałują ;) Oprócz elementów judo i samoobrony treningi będą zawierały ćwiczenia wzmacniające oraz rozciągające. Judo w Shodanie to zajęcia, na których nauczysz się podstaw judo, zapoznasz się z technikami samoobrony jak również wzmocnisz swoje ciało, ponieważ będą zawierały elementy treningu interwałowego, a kończący trening stretching pomoże rozciągnąć i zwiększyć mobilność mięśni i ścięgien.

  • JUDO z elementami samoobrony - poniedziałek, środa 20.00 - 21.00

Zajęcia prowadzi Patrycja Lorenc, Mistrzyni Polski Juniorek, od 10 lat nieprzerwanie w kadrze Seniorek. 

Aikido

Aikido jest to japońska sztuka walki - samoobrony, polegająca na wykorzystywaniu siły przeciwnika. Dzięki swojej specyfice aikido może ćwiczyć każdy, niezależnie od wieku :) W aikido nie ma konfrontacji ani walk, ataku uczymy się tylko po to aby móc prawidłowo wykonać technikę samoobrony. Techniki aikido pokazują, że walka jako taka nie ma sensu i nie rozwiązuje konfliktu, dlatego tak ważne jest odnalezienie równowagi emocjonalnej i harmonii wewnętrznej, co pozwoli być pewnymi siebie, silnymi ludźmi. Stara maksyma budo głosi: prawdziwe zwycięstwo odniesiesz nie wtedy, kiedy pokonasz wroga, lecz kiedy zdobędziesz jego szacunek.

 Podczas zajęć Aikido uczestnik:

- uczy się technik aikido

- uczy się bezpiecznego padania (przewracania)

- zdobywa ogólny rozwój fizyczny

- uczy się koncentracji i skupienia

- ćwiczy integrację sensoryczną - aktywizuje obie półkule podczas wykonywanych ćwiczeń/technik, uczą one kontroli nad ciałem i umysłem, niezależnej pracy różnych partii ciała

- rozwija koordynację ruchową 

- uczy się dyscypliny

- uczy się współpracy z drugim ćwiczącym oraz pracy w grupie 

- uczy się szacunku do drugiej osoby i dbania o jej i swoje bezpieczeństwo

- zdobywa nawyki utrzymywania prawidłowej postawy ciała

 Treningi sztuk walki uczą również dążenia do samodoskonalenia, przełamywania własnych lęków, ograniczeń i słabości. Wzmacniają poczucie własnej wartości.

W dzisiejszych czasach kiedy większość z nas żyje w ciągłym pośpiechu i stresie trening aikido pozwoli na relaks, uspokojenie myśli i zajrzenie w siebie. Ponieważ aikido to droga, dążymy cały czas do samodoskonalenia, uczymy się pracy nad sobą, aby stawać się coraz lepszym w tym co robimy na treningu i w tym co robimy na co dzień – AI KI DO – „droga do harmonii wewnętrznej".

 

Grupa dla dorosłych: wtorki i czwartki, godz. 20.10-21.10 oraz 21.20-22.10. 

Prowadzący to trenerzy Klubu Aikido Usagi

Norbert Śmigielski sensei 3 Dan, uczeń shihan’a Jacka Wysockiego 8 dan

Karolina Śmigielska sensei 3 Dan, uczennica Marcina Velinov sensei 6 dan

 

Treningi INDYWIDUALNE

W klubie można korzystać z oferty treningów indywidualnych, których terminy ustalane są osobno dla każdego klienta. Oferujemy kilka rodzajów treningów: kondycyjny, spalający tkankę tłuszczową, wzmacniający.

Treningi prowadzą następujący trenerzy:

  • Monika Błachnio - instruktorka fitness
  • Patrycja Lorenc - instruktorka sztuk walki, trener personalny
  • Krzysztof Hubicki - instruktor BreakDance, akrobatyki