FIT Mama z Maluszkiem

Na zajęcia zapraszamy Mamy razem z Maluchami, dzięki czemu o swoją sylwetkę i dobrą formę można zadbać już po 6 tygodniach od porodu. Podczas zajęć wykonywane są ćwiczenia wzmacniające, angażujące wszystkie grupy mięśniowe ze szczególnym uwzględnieniem mięśni brzucha i pleców, które po ciąży, porodzie i w okresie intensywnej opieki nad niemowlęciem wymagają szczególnej troski. Dodatkową zaletą zajęć jest możliwość wykonywania ćwiczeń z dzieckiem, co sprzyja tworzeniu się więzi oraz stymulowaniu rozwoju psychomotorycznego malucha.

  • Grupa dla Mam z Dziećmi - poniedziałek i środa w godz. 11.30 - 12.20 oraz wtorek i czwartek w godz. 13.30 - 14.20

Zajęcia prowadzi Anna Bartosik, dyplomowana instruktorka fitness

FIT Mama w Ciąży

Zajęcia przeznaczone są dla kobiet w fizjologicznie prawidłowej ciąży (za zgodą lekarza ginekologa), które chcą pozostać aktywne w okresie oczekiwania na dziecko. Wykonywane ćwiczenia mają niską intensywność, ale angażują wiele partii ciała. Naszym celem jest wsparcie przyszłych Mam w ich dbaniu o zdrowie i zniwelowanie charakterystycznych dla tego stanu dolegliwości. Ćwiczenia pomagają również w utrzymaniu prawidłowej wagi i dobrego samopoczucia.

  • Gimnastyka dla kobiet w ciąży - poniedziałek, środa godz. 20.00 - 20.50 oraz wtorek i czwartek, godz. 14.30 - 15.20

Zajęcia prowadzi Anna Bartosik, dyplomowana instruktorka fitness

FITNESS dla MAM

Te zajęcia stworzyliśmy specjalnie dla Mam, które chciały poćwiczyć w czasie oczekiwania na koniec zajęć swoich dzieci - stąd nazwa, ale oczywiście zapraszamy wszystkie chętne Panie. Zajęcia odbywają w swobodnej, przyjaznej atmosferze - nie jest wymagana nadzwyczajna kondycja ani specjalistyczne stroje ;) Koniecznie trzeba mieć tylko dobry humor i lubić dynamiczne ćwiczenia przy muzyce.

  • poniedziałek i środa, godz. 19.00 - 19.50

Zajęcia prowadzi Monika Błachnio, instruktorka nowoczesnych form rekreacji ruchowej.

FizjoFit

Znajdziecie tutaj wszystko co najlepsze ze standardowych zajęć Zdrowy Kręgosłup i pilates. Pod fachowym okiem ustabilizujecie cały korpus wykonując ćwiczenia równomiernie wzmacniające i rozciągające mięśnie grzbietu i brzucha. Biorąc udział w zajęciach będziecie na dobrej drodze do osiągnięcia prostej sylwetki, płaskiego brzucha i nigdy nie bolących pleców.

  • wtorki i czwartki, godz. 19.00 - 19.50. 

Grupę prowadzi Kinga Janiga, instruktorka fitnessu, specjalizująca się zajęciach typu body mind, pilatess, streching czy zdrowy kręgosłup.

Latino Fitness

Nic tak nie poprawia humoru jak gorące rytmy latino! Te zajęcia są skierowane do wszystkich, którzy lubią latynoskie despasito. I wcale nie trzeba umieć tańczyć! Lekcje są prowadzone na poziomie podstawowym i łączą różne style: salsa cubana, mambo, bachata oraz reggaeton. Latin Fitness składa się z prostego bodymovmentu oraz podstawowych kroków latino. Pozwala nabrać pewności siebie i inspiruje tanecznie, poprawia styl chodzenia. Zaczynamy od rozgrzewki, która zawiera elementy izolacji ciała (m.in. ramion, klatki, bioder), a później płynie przechodzimy do nauki krótkiego układu tanecznego solo. Kroki wprowadzane w układzie można wykorzystać wszędzie: na weselu, imprezie urodzinowej albo przy gotowaniu!

  • wtorek i czwartek, godz. 19.50-20.40

Zajęcia prowadzi Kinga Janiga, instruktorka fitnessu, uczestniczka licznych międzynarodowych konwencji fitnessowych i festiwali tanecznych.

Start do Zmian

Start do Zmian to zaproszenie do aktywności fizycznej dla osób mało aktywnych i z nadwagą, które do tej pory nie ćwiczyły i nie widzą siebie w standardowych grupach fitnessu czy na siłowniach. Podczas zajęć będziemy wykonywać ćwiczenia pozwalające stopniowo wzmocnić mięśnie całego korpusu, zwiększyć ich elastyczność oraz zredukować tkankę tłuszczową. Zajęcia odbywać będą się w małe grupie, dzięki czemu instruktor będzie mógł do każdego podejść indywidualnie, skorygować sposób wykonywania ćwiczeń i dostosować ich intensywność osobno dla każdego uczestnika zajęć. 

  • wtorek i czwartek, godz. 20.40-21.30

Grupę prowadzi Kinga Janiga, instruktorka fitnessu, specjalizująca się zajęciach typu body mind, pilatess, streching czy zdrowy kręgosłup.

FIT Senior

Zajęcia dostosowane do możliwości i potrzeb Seniorów, mające na celu wzmocnienie i rozciągnięcie mięśni, a co za tym idzie poprawienie mobilności i zmniejszenie lub zapobieganie dolegliwościom bólowym kręgosłupa. Ćwiczyć będziemy w spokojnym tempie, dopasowując ćwiczenia do indywidualnych potrzeb uczestników. 

  • piątki, godz. 10.00 - 10.50

JUDO z elementami Samoobrony

Zajęcia przeznaczone dla osób, które jeszcze nie trenowały judo i bardzo tego żałują ;) Oprócz elementów judo i samoobrony treningi będą zawierały ćwiczenia wzmacniające oraz rozciągające. Judo w Shodanie to zajęcia, na których nauczysz się podstaw judo, zapoznasz się z technikami samoobrony jak również wzmocnisz swoje ciało, ponieważ będą zawierały elementy treningu interwałowego, a kończący trening stretching pomoże rozciągnąć i zwiększyć mobilność mięśni i ścięgien.

  • JUDO z elementami samoobrony - poniedziałek, środa 20.00 - 21.00

Zajęcia prowadzi Katarzyna Nowocień (1 dan), trenerka judo z 19-letnią praktyką, była medalistka Mistrzostw Polski, klubowa koleżanka Mistrza Olimpijskiego Pawła Nastuli.

Samoobrona dla Kobiet

Blok treningowy dla kobiet. Zajęcia to bezpieczna nauka technik bazujących na pełnokontaktowych sportach walki, odbywająca się pod okiem doświadczonego trenera. Udział w zajęciach pozwala poznać techniki samoobrony oraz gwarantuje poprawę kondycji psycho-fizycznej, odreagowanie od stresów i obciążenia codziennymi obowiązkami. Trening wzmacnia pewność siebie oraz gwarantuje dużą dawkę pozytywnej energii, do dowolnego wykorzystania w życiu prywatnym i zawodowym ;) Ćwiczenia oczywiście wspierają utrzymanie poprawnej sylwetki.

  • Poniedziałek i środa, godz. 7.50 - 8.40

Zajęcia prowadzi trener i członek kadry narodowej Wushu - Konrad Bieńkowski

MIX Sportów Walki

Autorski program szkoleniowy oparty na technikach, ćwiczeniach oraz taktycznych aspektach trzech pełnokontaktowych formuł walki:

Sanda Wushu - bardzo wszechstronna i skuteczna chińska odmiana wolnej walki wywodząca się z chińskich walk bez reguł na drewnianych platformach. W formie sportowej dozwolone są uderzenia, kopnięcia, przechwytywanie kopnięć przeciwnika, podcięcia, a także wszelkiego rodzaju rzuty m.in. z chińskich zapasów Shuai Jiao. Zabronione są uderzenia i kopnięcia w krocze, w tył pleców oraz w tył głowy. Sanda charakteryzuje się 3 stopniową płaszczyzną walki: 1. Walka w dystansie, 2. Przejście do półdystansu i klinczu, 3. Techniki kończące w klinczu.

Muay Thai - boks tajski- wielowiekowa sztuka walki początkiem sięgająca Siamu. W tradycyjnych walkach walczono na klepisku, a pięści i nadgarstki wojowników owijano liną. Dopiero w XX w. w dzisiejszej Tajlandii wprowadzono ring i rękawice bokserskie. Boks tajski jest tzw. walką ośmiu punktów. Do walki wykorzystuje się stopy, kolana, pięści oraz łokcie. Muay Thai charakteryzuje niezwykła skuteczność walki w bliskim dystansie, kopnięcia kolanami oraz techniki łokcia.

Boxing - klasyczna szermierka na pięści. Boks mimo że do walki wykorzystuje "tylko" pięści jest niezwykle skuteczny, ponieważ starcie z przeciwnikiem najczęściej zaczyna się w dystansie właśnie od technik ręcznych. W boksie walczy się w dystansie, półdystansie oraz w zwarciu. Stosuje się szeroki zakres technik obron (bloki, zasłony, uniki) i ataku (ciosy proste, sierpowe, podbródkowe) a do zróżnicowania dystansu niezbędny jest dynamiczny sposób poruszania się na nogach. Dozwolone są ciosy na głowę i tułów.

Zajęcia prowadzi trener i członek kadry narodowej Wushu - Konrad Bieńkowski

  • poniedziałek i środa, godz. 8.40 - 9.30

Trening Interwałowy

Trening interwałowy to najlepszy rodzaj ćwiczeń dla osób, które chcą w maksymalnie krótkim czasie spalić tkankę tłuszczową. Skuteczność treningu interwałowego jest 3 razy większa niż ćwiczeń kardio wykonywanych w tym samym, jednostajnym tempie. Trening polega na zmiennej intensywności ćwiczeń – krótkie okresy intensywnego wysiłku przeplatają się w nim z dłuższymi okresami umiarkowanego wysiłku.

  • poniedziałek i środa, godz. godz. 8.30 - 9.20

 

Treningi Indywidualne

W klubie można korzystać z oferty treningów indywidualnych, których terminy ustalane są osobno dla każdego klienta. Oferujemy kilka rodzajów treningów: kondycyjny, spalający tkankę tłuszczową, wzmacniający.

Treningi prowadzą następujący trenerzy:

  • Konrad Bieńkowski – trener sztuk walki
  • Monika Błachnio - instruktorka fitness
  • Anna Bartosik - instruktorka fitness
  • Klaudia Karpowicz - fizjoterapeutka/dietetyczka
  • Patrycja Lorenc - instruktorka sztuk walki, trener personalny